Rött ~1



Nuu så är håret rött, fast i vissa badrum lila, brunt eller vinrött menmen..
Fick en request av en bloggläsare ( som är Lise, haha :D ) att jag ska uppdatera bloggen oftare, men eftersom att jag inte är ett så stort fan av att öppna mitt hjärta och lägga upp personliga bekännelser på internet så kom jag på  att jag kan i alla fall lägga upp minst ett foto varjedag!
Unjefär som en bilddagbok, så om ett år kommer det alltså finnas över 365 foton här. På mig, på vänner, på kakor, djur, moln och jag vet inte vad. Dessutom så måste jag försöka hålla detta nu eftersom jag faktiskt publicerat det här. Ja.. tänkte bara förvarna så att ni kan lägga till eller ta bort mig från era premunationer om detta låter som pest eller en fest ;) 


Kommentarer
Postat av: Lise

FFEEEEEEEEEEST! :D

2010-10-25 @ 18:21:40
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Får mig att tänka på mysiga saker som körsbär, mahogny och rosor. Fint med lite mörkare nyanser.

2010-10-28 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0