If you have to go, don't say Goodbye





Känner mig lite knäpp idag, sov till fyra på eftermiddagen.. har nog inte sovit så länge sen.. har nog Aldrig sovit så länge utan att vara bakis eller sjuk, även om jag gått och lagt mig vid gryning. Drömde om zombies, schitzofreni och blodtörstiga dinusauriemonster i små kohagar som jag av någon anledning varit tvungen att umgås med. då tyckte jag att det var dags att vakna men har inte orkat ta tag i något. Funderar på att låtsas som att denna dagen aldrig existerat och fortsätta med att göra Ingenting, vakna upp imorgon och Vakna. Svammel svammel. Kanske borde borsta håret också

Update: Fick feber och blev sjuk när jag vandrat hem i regnet någon dag senare :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0