Ink



ÅÅååååh Är så sugen att tatuera mig men min beslutsångest är inte att leka med, tatueringar som jag varit helt säker på att jag velat göra har jag lite senare blivit såå lättad över att inte gjorde haha. Försöker blir inspirerad men går vilse i cybernätet, någon som vet några bra tatueringssidor/ forum/ gallerier? 
(och den sista bruden blir jag sjukt sugen på att färga håret turkost igen av, fejnt! tror jag har en burk i förrådet... hmm )

Idag: Mysa med filmmorgon, stan med Lise och Jonna sen jobbjobbjobb tills midnatt~

Kommentarer
Postat av: Lise

så jävla snygga tattoos! speciellt grejerna på knäna, fast skulle inte haft nåt emot om dom satt nån annan stans ba. x]

2011-04-08 @ 18:12:01
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0