Publish me 2



Min nya långmyspysklänning som jag är lite osäker på om jag kan bära upp. Vincent hatar den och Lise älskar den haha jag är tveksam men fotar ändå när det blir så fina solkristaller, vad tycker du?

Ska strax gå på nån modevintagetjosan i värmekyrkan och sen blir det jobb hela kvällen och natten men det känns fint, måste ta det lite lugnt med festandet, blivit lite för mycket senaste tiden. Insåg dessutom att det bara är ca två veckor kvar till jag ska flytta, har så mycket att packa, fixa, tänka, känna och besluta men det här blir nog bra.. hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Rundan

Men hallåååå prata med mig! Var ska du flytta? Ooooch du är skitsnygg på bilderna, som vanligt. Svårt att avgöra på bilderna men du bär upp den på dem iaf! :* Kom hiiiiiit!

2011-04-02 @ 19:56:39
Postat av: emma

Emma du gissade rätt i ditt sms! Ring mig babe <3

2011-04-03 @ 20:51:47
URL: http://madteaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0