Zebra



Har rensat ur min garderob (det blev ca 4 stora sopsäckar med kläder som jag inte använder) ska skänka bort en del och sälja lite på tradera så jag fotade lite för någon dag sedan. Men på vissa bilder hoppade ett monster in och han har tjatat på mig sen dess att jag ska lägga upp fotona här eller på fb. Måste sluta köpa kläder som jag aldrig använder. Har dessutom insett att jag nog altid kommer vara en svart och tråkig person, hur mycket färgglatt jag än köper så går jag alltid ut i samma svarta, röda eller grå.. (Men jag vet att ni älskar min schoolgirlkjol haha, bums ner i förrådet åker den igen kanske får se solen igen på halloween om ens det) Tack & Hej för mig ~

Kommentarer
Postat av: Lise

LÄGG UPP MER EGOPIX! :D

2011-04-08 @ 18:10:33
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: emma

Mera!? xD nej nu räcker det..

2011-04-08 @ 18:51:56
URL: http://madteaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0