long days of belly-ache,that's you, inside of me











fty

Är inne i en period när jag lyssnar på gnälliga tjejer och pojkar som sjunger sorgliga texter om krossade hjärtan och tänker DENNA LÅT HANDLAR JU OM MIG. Sen skärper jag mig och lyssnar på något tungt, tufft och pepp istället och tänker att jag klarar allt för det vet jag ju att jag gör men man måste få vara lite ledsen också? Och när han kommer hem med vackra blodröda äpplen och söta miniannannasar (som inte ser så romantiska ut på bild) och jag är så förstår jag ingenting

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sång från Törnrosa och röda äpplen från Snövit. Du har inte tappat ditt disneybehov ;)

2011-02-25 @ 09:34:38
Postat av: Fredrik

Riktigt snygga bilder! Vem har fotat? Önskar att jag hade samma känsla för fotografering.. Måste öva mer!

2011-03-04 @ 17:47:09
Postat av: emma

Svar

B: Kan man ens tappa Disneybehovet? Disneyfilmer passar utmärkt i svåra som lätta stunder ;)



Fredrik: Taack! Det är jag själv som fotat, så ego är jag, allt går med lite tålamod och självutlösare i kameran

2011-03-06 @ 23:24:01
URL: http://madteaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0